ZIET U DE FOUT 'KAN GEEN VERBINDING MAKEN MET KASPERSKY-PORTAL' BIJ HET INSTALLEREN VAN LAB-PRODUCT?

Altijd beschermd kunnen blijven tegen bestaande en potentiële cyberdreigingen is niets minder dan een droom. Hoewel er de afgelopen jaren verschillende antivirussoftware op de markt is gekomen, kunnen ze niet allemaal het beveiligingsniveau bieden dat men nodig heeft. Sommige bieden ultieme bescherming tegen phishingwebsites, terwijl andere uw persoonlijke gegevens veilig houden. Maar als het om Kaspersky gaat, is er niets dat u niet zult vinden in deze antivirus. Het is betaalbaar, alleskunner en gewoon de beste!

Net als elk ander antivirus programma staat het echter ook in de problemen wanneer gebruikers het moeilijk vinden om het te gebruiken. Als zoiets gebeurt, kunt u gerust een beroep doen op ons Kaspersky-klantenhulplijnnummer. Wij zorgen ervoor dat al uw technische problemen op tijd worden opgelost!

Van de meest voorkomende technische fouten die aan onze technische ondersteuning van Kaspersky worden gemeld, is de ‘kan geen verbinding maken met de Kaspersky-portal’ de meest voorkomende. Het komt de gebruikers tegen bij het installeren van een laboratorium product.

U moet deze fout ook hebben gezien bij het installeren van het Kaspersky-product. Als dat zo is, raak dan niet in paniek, want er is een zeer handige en gemakkelijke oplossing voor het probleem die zelfs een leek kan uitvoeren zonder veel kennis.

Voordat u voor hulp contact opneemt met de technische serviceprofessionals van Kaspersky, moet u de oorzaak van de fout weten. Weet dat de fout ‘kan geen verbinding maken met de Kaspersky-portal’ wordt veroorzaakt door onjuiste proxyserver instellingen in het besturings systeem van uw computer systeem. Als de instellingen onjuist zijn, zult u deze fout elke keer tegenkomen dat u het product installeert.

Voordat u de procedure voor probleem oplossing uitvoert om het probleem op te lossen, moet u ervoor zorgen dat u de nieuwste versie van Kaspersky installeert. De enige uitweg is ook het resetten van de proxyserver instellingen.

1. Navigeer naar het Configuratiescherm.

2. Zoek en klik op Internet-opties.

3. Ga naar het geavanceerde tabblad en klik op Reset.

Hiermee worden de instellingen van de proxyserver voor alle browsers en toepassingen op uw pc gereset.

4. Kies Reset en start uw apparaat opnieuw op.

5. Probeer opnieuw verbinding te maken met My Kaspersky!

Als u meer hulp nodig heeft, neem dan contact op met onze Kaspersky-klantenservice via e-mail, live chat-ondersteuning of e-mail. We beloven u op zijn vroegst met de beste oplossingen te komen!

Comments

Popular posts from this blog

WILT U MELDINGEN IN WI-FI-NETWERKEN IN KASPERSKY TOTAL SECURITY UITSCHAKELEN?

WILT U KASPERSKY-SYSTEEM INTEGRITEITSBESCHERMING IN UW MACOS INSCHAKELEN?